Alles van Ermelo
Bekijk de agenda
< september 2017 >
wk
ma
di
wo
do
vr
za
zo
35
 
 
 
 
1
2
3
36
4
5
6
7
8
9
10
37
11
12
13
14
15
16
17
38
18
19
20
21
22
23
24
39
25
26
27
28
29
30
 

Hotel de Heerlickheijd van Ermelo met nieuwe eigenaren zelfstandig de toekomst in

Hotel de Heerlickheijd van Ermelo met nieuwe eigenaren zelfstandig de toekomst in
Ermelo Geplaatst 5 juli 2017

Met het overhandigen van een grote symbolische sleutel heeft de Nijkerkse ondernemer Gerard van den Tweel afgelopen vrijdag 30 juni het vertrouwen uitgesproken in de nieuwe eigenaren Janette Sybrandy en Wim Snellaars.

Janette en Wim hebben beiden veel ervaring in de hotelbranche en zien met de overname van het hotel een langgekoesterde wens in vervulling gaan. "Een eigen hotel leiden op de manier zoals wij voelen dat het zou moeten" aldus Janette Sybrandy. "We hebben een fantastisch team dat alleen maar bezig wil zijn met het in de watten leggen van onze gasten" vult Wim aan. "Wij hebben jarenlang hotels van grote ketens nieuw leven ingeblazen en vinden het nu tijd om al die ervaring te gebruiken voor onze eigen parel. Een parel op de Veluwe. Als je hier bent ervaar je het gevoel van rust, ruimte en ontspanning". 

Oprichter Gerard van den Tweel werd tijdens de officiële sleuteloverdracht op verrassende wijze in het zonnetje gezet door Janette en Wim. Het hotel verlaat het Golden Tulip label en gaat zelfstandig de toekomst in. Het hotel gaat dit doen met het originele logo dat Van den Tweel zelf nog onthuld heeft tijdens de officiële opening 15 oktober 1999. En om de grondlegger van dit unieke hotel een vaste plek te geven in "zijn" hotel is besloten om de grootste congreszaal om te dopen tot de Van den Tweel zaal.

Met veel gevoel en respect voor de rijke historie van het hotel zullen de komende tijd nog meer veranderingen doorgevoerd worden. Allemaal bedoeld om de gastvrijheid op een ouderwets uitstekend niveau te krijgen. Zodat alle gasten zich direct thuis voelen. Zoals Gerard van den Tweel in zijn slotwoord aan alle gasten en de nieuwe eigenaren liet weten: Goed zorgen voor je gasten draait uiteindelijk om luisteren, luisteren en nog eens luisteren. En dat is jullie en jullie team wel toevertrouwd.

Reacties op dit bericht


Zelf een reactie toevoegen

Er zijn nog geen reacties op dit bericht.




« terug

Van der Linde Dienstverlening
Rondvaart Varen Harderwijk Twee Gebroeders
Auto Garage - Ermelo Vakgarage Kievit
Bank - Ermelo Rabobank Randmeren
Volksuniversiteit Vuvera Veluwerand
Parket Vloeren - Ermelo 't Vloerenhuis