Alles van Ermelo
Bekijk de agenda
< augustus 2020 >
wk
ma
di
wo
do
vr
za
zo
31
 
 
 
 
 
1
2
32
3
4
5
6
7
8
9
33
10
11
12
13
14
15
16
34
17
18
19
20
21
22
23
35
24
25
26
27
28
29
30
36
31
 
 
 
 
 
 

blog WAUW: Display advertising effectief inzetten

blog WAUW: Display advertising effectief inzetten
Geplaatst 10 december 2019

'Google maakt het ook steeds beter mogelijk om een specifieke doelgroep te selecteren waar jij op focust. Daar draait het namelijk vooral om bij display advertising, probeer zo relevant mogelijk te zijn in je doelgroep én boodschap.'

HOE ZET JE DISPLAY ADVERTISING RELEVANT IN?
Je kent het wel, banners op websites die je bezoekt en je aandacht proberen te trekken. In sommige gevallen gaat het om producten/websites die je al eens bezocht of bekeken hebt. Een effectieve manier om websitebezoekers te ‘achtervolgen' in het aankoopproces of om je doelgroep te bereiken. In deze blog zoomen wij verder in op de mogelijkheden van display advertising. En nog belangrijker: hoe zet je het zo relevant mogelijk in?

WAT IS HET DOEL VAN DISPLAY ADVERTISING?
Hoe je een display campagne instelt is erg afhankelijk van het doel. Wil je als bedrijf meer bekendheid in de regio? Meer websitebezoekers? Meer conversies of offerte aanvragen? De instellingen en boodschap van de display campagne is daarvoor erg belangrijk. Denk dus voor het instellen van de campagne goed na over het doel van de campagne.

De doelen zijn te gieten in het See, Think, Do & Care model van Google. In de ‘see' fase ligt de focus op naamsbekendheid, in de ‘think' fase ligt de focus op meer website bezoekers. In de ‘do' fase draait het om daadwerkelijke conversies en in de ‘care' fase draait het om loyaliteit die je toont aan bestaande klanten.

Lees hier verder


WAUW BLOGS


Meer informatie | wauw.nl/blog/display-advertising-effectief-inzetten

Reacties op dit bericht


Zelf een reactie toevoegen

Er zijn nog geen reacties op dit bericht.




« terug

Gewoon Cobi Life en Business Motivator
Bierbrouwerij De Uddelaer
Houten Parket Vloeren Ermelo 't Vloerenhuis
Index Software
Concerned B.V.
KOFFIE+ Harderwijk meer dan koffie